Türkiye’nin İlk Hazır Noodle Markası Olarak İhracatta Zirveye Yükseldik

Türkiye’nin İlk Hazır Noodle Markası Olarak İhracatta Zirveye Yükseldik

Türkiye’nin İlk Hazır Noodle Markası Olarak İhracatta Zirveye Yükseldik

Türkiye’nin ilk hazır noodle markası olarak dünyada 106’dan fazla ülkede satışa sunduğumuz ürünümüz ve başarılı ihracat rakamlarımızla Türkiye’nin ihracat şampiyonları arasında yerimizi aldık. İstanbul Hububat Bakliyat Yağlı Tohumlar ve Mamulleri İhracatçıları Birliği (İHBİR) tarafından düzenlenen “İhracat Bir’İnci’leri” Ödül Töreninde Hububat-Bakliyat-Baharat kategorisinde Indomie olarak platin ödüle layık görüldük. Lezzet odaklı yürüttüğümüz sürdürülebilir ve inovatif üretim çalışmalarımızla sektöre öncülük etmeye devam ediyoruz.

2010 yılında Türkiye pazarına girdiğimiz günden bu yana, hızlı, lezzetli ve doyurucu ürünlerimizle sofralarınıza konuk oluyoruz. 2014 yılında faaliyete geçen Çerkezköy fabrikamızda, kalite ve lezzetten ödün vermeden günlük 330 tonluk üretim kapasitemizle hem Türkiye’nin dört bir yanına hem de dünyanın farklı noktalarına lezzetimizi ulaştırıyoruz. Hammaddelerimizin %70’ini yerel üreticilerden temin ederek ülke ekonomisine katkı sağlamaktan gurur duyuyoruz.

ISO 9001, ISO 22000, ISO 14001, ISO 45001 ve ISO 50001 gibi kalite yönetim sistemleri belgelerimizle üretim sürecimizi uluslararası standartlara uygun olarak sürdürüyoruz. Atıklarımızın %27’sini geri kazanıyor, %73’ünü geri dönüştürerek çevreye duyarlı bir üretim anlayışı benimsiyoruz.

Dünyanın dört bir yanında, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerin mutfak kültürüne önem veriyor; yerel malzemelerle yenilikçi tarifler geliştiriyoruz. Türkiye’nin en sevilen noodle markası olarak tüketicilerimizin ihtiyaçlarını ve beklentilerini karşılamaya, lezzet dolu anlar yaratmaya devam ediyoruz.

Daha Fazla Haber

Daha Fazla Haber